Thursday, April 29, 2010

Pertahankan Tok Guru Dan Ulama


nampaknya fitnah melanda hebat ke badan tok guru dan juga ulamak ulamak, masih merah mata ulamak kerana menangis berhadapan dengan allah, blog yang begitu garang kepada pemimpin pas berserah diri kepada allah dengan jawapan tak tahu kita berserah aje, ulamak kepala lutut yang begitu hebat bersyarah dengan nakhaie hanya berserah diri dengan serangan kickdecolla kepada tok guru nik aziz, laman web penuh gambar tok guru dengan kata kata sesejuk mata memandang. tapi bila kickdecolla secara terang dan nyata menuduh tok guru nik aziz one G jadi G for gambir. apa kehalnya ulamak kepala lutut ni. takut sangat ke dengan kickdecolla.

kickdecolla menyatakan menerima 4juta malaysia, dalam masa 3 tahun, kemanakah wang itu dihabiskan dan siapa yang bekerja dalam GMC, adakah ulamak kepala lutut pun pernah bekerja didalamnya sampai terlampau takut nak bagi komen, biasa kalau tok guru presiden selamba je 1g tibai, kenapa menikus berhadapan dengan kickdecolla, atau ada agenda disebalik pasreform. apakah pasreform wujud bersama GMC kerana duit yang diterima telah disalurkan kepada geng geng taskforce13 atau pasreform, kalau pasreform tak kena mengena kenapa ketua ketua pasreform senyap menikus semacam tikus jatuh dalam beras, tak berani berketek langsung. atau ada perjanjian dibelakang yang telah ditandatangani oleh 1G dengan kickdecolla.

rupanya wang sebanyak 4 juta yang diterima oleh kickdecolla adalah wang untuk menjahanamkan pas kelantan, dan ini telah digunakan oleh kickdecolla untuk menjatuhkan kerajaan kelantan dengan mengaitkan penerimaan 4 juta itu dengan tok guru nik aziz. bukannya membuat persepsi buruk kepada mantan pak lah, sekarang dah nampak terang dan jelas nyata bahawa kickdecolla adalah perancang utama untuk menjatuhkan kerajaan pas kelantan dan disokong oleh man lombok dan juga ulamak kepala lutut. hebatnya permainan mereka, mereka melancarkan serangan dari semua segi dan berjaya memberikan persepsi buruk mula mula kepada tok guru presiden dan timb.presiden.

mereka penjahamkan parti pas telah menggunakan wang peruntukan sebanyak 4 juta ini adalah untuk menimbulkan persepsi yang buruk kepada presiden yang melontarkan idea kerajaangg perpaduanng, dengan duit mereka mengupah blogger supaya menimbulkan kenyataan yang jahat kepada tok guru presiden dan timb.presiden dan akhirnya mereka melaga lagakan kedua tok guru supaya pas mudah berpecah, yang pas kelantan dijadikan penentang UG dan pas terengganu dijadikan penyokong UG, maka mereka berharap pas kelantan pas terengganu akan bergaduh kerana berpihak kepada tok guru masing masing. diperingkat awal mereka ini berjaya melagakan kedua pemimpin di dua negeri dan juga ahli ahli pas dikedua negeri, nasib baik allah telah mengagalkan kerja kerja celaka mereka ini.

4 juta di laburkan untuk menjahanamkan pas di kelantan dan juga pas pusat, mana mungkin pas kelantan akan mewujudkan perang saraf seperti itu kerana selama ini pun pas hanya memiliki ahli ahli yang amat patuh dan taat setia kepada parti. kerja kerja celaka ini berjalan disemua negeri dan didalangi oleh beberapa kerat pemimpin pas yang berlagak cerdik tapi bangang. dengan pendedahan kickdecolla bermakna seluruh ahli pas telah berjaya diperbodohkan oleh kickdecolla dan geng gengnya. kickdecolla amat mesra dengan tulangbesi, nampaknya tulangbesi masih lagi sepi kenapa ya, duit tak sampai lagi ke kat sana, rupanya kickdecolla tibai sorang je 4 juta. mereka merancang allah merancang, perancangan allah amat baik.

http://freezoneterengganu.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment