Wednesday, February 10, 2010

Sambutan Hari Kekasih Di Menara KL.

Berita ni saye petik dari sinar harian hariini,edisi selangor di seksyen selangor dan KL muka surat S7.saye cuba cari berita yg sama di laman web mereka,tp tak ada.jadi atas rasa tanggungjawab,saye salin semula disini tanpa sebarang edit.segala maklumat yg tercatat adalah 100% dari ape yg saye ambil diakhbar berkenaan.tujuan utama pendedahan ini dibuat atas rase sedih dan geram dgn tindakan pihak2 tertentu yg cube merosakkan remaja hari ini dgn menyogok aktiviti2 keji buat mereka.bace keratan akhbar ini dan renung2kan lah...( artikel asal oleh : PuriPujangga link)

Kuala Lumpur - Sempena sambutan Hari Kekasih yang akan disambut pada 14 Februari ini,buat julung kalinya Menara KL menjemput pasangan kekasih meraikannya di pelantar terbuka menara itu. Jurucakap Menara KL berkata,pasangan kekasih diberi peluang ,menyambut Hari Kekasih di ketinggian 300 meter itu bermula pada jam 8 malam hingga 12 malam. Menurutnya, ia bakal diraikan dengan berlatar belakangkan susana cukup romantik iaitu dengan keindahan pemandangan bandaraya Kuala Lumpur serta alunan muzik mengasyikkan. "Harga tiket untuk pakej ini adalah RM88 seorang termasuk minuman ringan,cenderahati,angpau,limau dan baucer hotel "Bagi pasangan yang dipilih sebagai 'Loving Couple', mereka akan menerima hadiah istimewa pada hari berkenaan,di sini. Beliau berkata, tiket akan mula dijual di kaunter tiket mulai 14 Ferbruari ini mulai jam 8 malam atau tempahan boleh dibuat dengan menghubungi talian 0320205499 atau 0320205692.

Ulasan ; atas dasar 1 Malaysia kepada semua pasangan kekasih silalah ambil bahagian dan menyertai program tersebut dan kami pakat doa semoga menara itu runtuh dan ranap menyembah bumi bersama pasanga-pasangan kekasih tersebut. Amin....

No comments:

Post a Comment