Sunday, October 3, 2010

Bukan nak menyibuk tai PKR kena Muhasabah le...

Kalau dulu perangai ni hanya UMNO je yg buat tapi sekarang dah berjangkit dalam PKR...oh lupa pulak ... kebanyakan ahli PKR ni memang la UMNO dulu...emmmm dah terbiasa buat perangai dodoh ni.....nak cakap macamane lagi..... soalnye...elok ke buat perangai macam tu....kitakan sepatutnya menjadi lebih baik dari UMNO/BN....perkara dah berlaku...PKR kena jawab la isu ni..... korang ni gila kuasa ke ape?...sampai jadi macam ni..... tua saja....


Malam tadi kat kawasan gua hujan lebat dengan angin kuat, perghhh... program rumah terbuka penduduk sempena AidilFitri kantoi sedikit... nasib baik anjuran rumah terbuka PAS kawasan kami di buat pada siangnya. Kalau tidak... Khalid Samad berucap dalam hujan lebat jawapnya... ha..ha..ha...

Di Shah Alam hujan lebat giler...., di Sabak Bernam hujan pun lebat juga... tapi hujan kerusi. Gua tak paham laaa... dengan puak2 PKR nih... perangai mengalahkan puak2 umnoapco pulak. Gua ingatkan apabila tertubuhnya parti PKR... adalah alternatif kepada rakyat yang membenci parti umnoapco untuk membuat pilihan sokongan mereka dalam menuntut perubahan keraaaajaan sedia ada.



Kini apabila dah terjadi seperti ini dan lain2 kekecohan yang berlaku, nampaknya masing2 tiada tolenransi dalam berparti, dan masing2 ada kepentingan dan mabuk kuasa. Maknanya umnoapco dan PKR 2x5 saja..., itu belum lagi dapat melangkah ke Putrajaya, baru pemilihan parti dah terbang kerusi meja. Kalau dapat memerintah apakah gamaknya akan terjadi.

Walau apa pun... kita tunggulah apa kata Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Saifuddin Nasution Ismail. Minggu depan beliau akan mendedahkan bukti wujud campur tangan pihak luar sebagai antara punca masalah pada proses pemilihan peringkat cabang sebelum ini.

Politik...Politik.... macam2 hal....

No comments:

Post a Comment