Thursday, March 3, 2011

Sambutan hangat kaum tionghua di pekan Kerdau

Pekan Kerdau 3 march 2011. by mrk albanjari

DAP telah menganjurkan majlis makan malam untuk memperkenalkan calon PAS yang diadakan di sebuah Tokong di Pekan Kerdau jam 8.00 malam tadi berlangsung dengan penuh jaya dan penuh gilang gemilang.

Terkejut dengan sambutan hangat dari penduduk cina di pekan terpencil ini, mereka datang beramai2 memenuhi ruang dataran Tokong tersebut untuk berkenalan dengan calon disamping bertemu muka dan mendengar kupasan isu semasa dari pimpinan tertinggi parti komponen PR.



Antara yang berucap awal sebentar tadi ialah Timbalan pengerusi DAP YB Dr Tan Seng Giaw, Calon PAS Hassanuddin Salim, Dato' Seri Nizar dan Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man. sedang dalam perjalanan tadi ialah YAB Lim Guan Eng.

Jika melihatkan sambutan tadi hampir pasti semua undi cina yang berjumlah 400 orang itu adalah berpihak kepada PAS. Diharapkan juga agar sambutan yang hangat sebentar tadi diterjemahkan di atas kertas undi pada 6 Merch nanti.

Gambar berikut menceritak segalanya......


Calon PAS Hassanuddin Salim sedang menyampaikan ucapan


mengharapkan sokongan dan undi dari pengundi cina untuk melakukan perubahan ...



Jom Ubah !!!!!


Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man menyampaikan ucapan....


aksi tersendiri Dato' Seri Nizar Jamaluddin dalam penyampaian pidatonya yang diselangi dengan ucapan dalam bahasa mandrin....siap menyampaikan sebuah lagu untuk tetamu yang hadir....


dataran Tokong Kerdau...


Pasangan glamor di Pahang sekarang ini....


Hassanuddin dan isteri menyantuni warga tetamu yang hadir



melangkah meninggalkan majlis dengan harapan dan semangat juang.....


No comments:

Post a Comment